明日アセスメントがある話

 ニュージーランドに来て test じゃなくて皆 essessment っていう。

私は明日アシスメントがある。お題はreviewらしいから私が好きな映画のレビューをすることに決めた!

 

 

The devil waers prada is the most gorgeous movie which is came up in 2006. this movie is based on a nobel. it is appearantly writen about Anna Wintor who is working Vogue. this movie is absolutly amazing. the actores are extreamly beautiful. they are always wearing higt standerd fashion and make peaple attract in the movie. Anna hathway is acting the main character. her acting is realistic and smooth. the story is halding how a momen works hard as a employee. that makes eveyone identify how life is going. evryone will be inspired by this movie.

 

 

150 以下で抑えるって難しいと思う。文章書いてるともっと単語力増やさないとっうて思うからちゃんと単語の小テスト口に出して覚えないとだめだよね🙆

 

 

㎰. 昨日2時間昼寝してホストにたたき起こされたの6時だったのに勘違いして やべえお風呂入ってねえじゃんお、学校遅刻した って思ってたからホストママに 学校遅刻するって連絡送ってくれない? って聞いたら まだ6時よ?? って言われて驚いた。。。。今から友達に少しだけ英語で電話して、勉強しよう!!皆さんお疲れ様です私は今日急に息苦しくなって死にそうだったのに友達に are you okay? you look so ugly って中国人の友達に言われて、顔が悪いのは元々だから黙れっておもった話はマンガに書こうかと思ったけど時間がないので明日にでも漫画にできたらいいな😇